Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 martie 2013

500 de zile până la prezidenţiale - despre Crin Antonescu şi nu numai

1) Evaluare pe 2012: a rămas pe locul întâi dar prestaţia sa în calitate de preşedinte interimar nu l-a ajutat.

Intenţie de vot la prezidenţiale, măsurată de institute care nu au o reputaţie de vectori anti-PNL:

IRES, mai: 42%
IRES, august: 38% (-4% după referendum)

Avangarde, acum paisprezece luni: 48%
Avangarde, iulie: 54%
Avangarde, octombrie: 35% (-19% după referendum)
Avangarde, noiembrie: 37% (diferenţă în marjă faţă de cel anterior sau o recalibrare la -17%)

Avangarde, din totalul populaţiei aflate în ţară, acum paisprezece luni: 33%
Avangarde, din totalul populaţiei aflate în ţară, iulie: 38%
Avangarde, din totalul populaţiei aflate în ţară, octombrie: 22% (pierdere estimabilă la 2,5 milioane voturi)

Money Channel Institute (notorietate scăzută, dar rezultatele sunt conforme cu celelalte):
Aprilie: 39%
August: 32% (-7% după referendum)

Mai avem încă o sursă care confirmă această poveste: procentul românilor care au încredere mare sau foarte mare în Crin Antonescu conform IMAS, din februarie şi până în decembrie:

23 - 25 - 24 - (USL preia puterea) 32 - 37 -
(referendumul eşuează) 27 - 25.

2) După Revelion situaţia pare să se fi stabilizat. Nu voi intra în multe detalii, dar în condiţiile unei candidaturi din partea USL, Crin Antonescu obţine 45-48% din voturi. Candidaturi separate PNL şi PSD ar reduce în mod evident scorul lui Crin Antonescu cu cel puţin 10 procente, şi probabil ceva mai mult.

3) Ratarea obţinerii cvorumului necesar pentru adoptarea Constituţiei ar reprezenta un eşec de imagine. Schimbarea pragului actual de validare al referendumurilor reprezintă o miză semnificativă pentru Crin Antonescu. Un PSD răuvoitor l-ar lăsa "în aer", nemodificând cvorumul în parlament şi nemobilizându-şi structurile locale la referendum. Pe de altă parte, asta ar însemna abandonarea tuturor lucrurilor pe care PSD ar dori să le introducă într-o nouă Constituţie...

4) Ca să înţelegem perspectiva largă, iată cum stau lucrurile în ultimele luni, din totalul românilor aflaţi în ţară:

aproximativ 32% ar vota Crin Antonescu sau un candidat PSD.

6-10% l-ar vota pe Dan Diaconescu.

7-9% l-ar vota pe MRU.

3-10% sunt persoane care, spre deosebire de cei din rândul de mai sus, nu au făcut tranziţia "Traian Băsescu -> MRU" şi care ezită sau au drept primă preferinţă alte figuri din opoziţie (întrucât atitudinea lor este marcată de incertitudine, aici este şi marja cea mai mare).

4-9% ar vota alţi candidaţi (Vadim, Kelemen Hunor, etc.)

37-40% n-ar vota sau sunt nehotărâţi.

Numărul nehotărâţilor/indecişilor nu este remarcabil. La alegerile din 2009 au votat în primul tur 59% din românii aflaţi în ţară, iar în al doilea tur 64%.

Prin comparaţie cu 2009:

- suma candidaţilor PNL+PSD e aproape identică (30% din populaţia aflată în ţară atunci, 32% acum);

- cei 3,1 milioane care l-au votat pe Traian Băsescu în primul tur sunt acum fie susţinători ai lui MRU, oameni care ezită sau votanţi din rural captaţi de primari USL sau de discursul PPDD;

- Dan Diaconescu a preluat electoratul lui Vadim aproape în totalitate, ciupind şi din alte bazine electorale.

20 de comentarii:

  1. Daca tot calculam in procente "din totalul romanilor aflati in tara", ma intreb la ce total se raporta numarul de voturi in 2009 si la ce total se raporteaza acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diferenţele nu sunt enorme. Marile modificări sunt între 2001 şi 2009. De atunci şi până acum avem fluxuri aproape egale de oameni care se întorc (nu mai sunt atâtea locuri de muncă disponibile în Vest precum erau înainte de 2009) şi de oameni care pleacă (sperând că vor găsi locuri de muncă în Vest mai uşor sau mai bine plătite decât în ţară).

      Ștergere
  2. http://www.catavencii.ro/Anders-breivik-a-depus-cere-de-intrare-in-pnl_0_7547.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ”suma candidaţilor PNL+PSD e aproape identică (30% din populaţia aflată în ţară atunci, 32% acum)”?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu înţeleg care e întrebarea.

      Ștergere
    2. În 2009, în primul tur, Geoană şi Antonescu au obţinut 4,9 milioane voturi, adică 30% din voturile românilor care se aflau *atunci* în ţară.

      Ștergere
  4. teoretic crin antonescu ar trebui sa castige fara probleme.
    ptr asta ar fi necesar sa se modifice pragul ptr referendum si prevederea cu pragul ptr alegerea presedintelui din primul tur, daca aduna peste 50% + 1 din totalul voturilor valabil exprimate.
    pragul ptr referendum este necesar ptr ca sa nu se mai intample boicoturi care sa invalideze votul majoritatii. este la fel necesar daca in legislatia electorala,in vederea combaterii traseismului, se va stabili ca alesii sa poata fi demisi in urma unui referendum in circumscripriile unde au candidat in cazul in care isi schimba partidul.
    a doua conditie ar fi necesara ptr ca sa se faca o practica unitara in sistemul electoral, cu conditia de a fi alesi din primul tur daca candidatii primesc 50% + 1 din totalul voturilor exprimate, incepand cu alegerea primarului, continuand cu alegerea presedintilor de consilii judetene, parlamentarilor si terminand cu a presedintelui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "pragul ptr referendum este necesar ptr ca sa nu se mai intample boicoturi care sa invalideze votul majoritatii"

      singura majoritate este cea de 50% + 1 din alegatori. se poate conveni ca prin alegatori se inteleg doar cei din tara dar in nici un caz nu se poate conveni ca "majoritatea" e formata din... 10% din votanti.

      sa presupunem ca ii impiedicam pe votantii care nu ne plac sa vina la vot. (ii insemnam cu creta si ii batem cind ies de la urne, de exemplu, s-au mai vazut cazuri). atunci? mai avem majoritate? mai avem vointa nealterata a electoratului? nu prea.

      in alta ordine de idei, preocuparea politicienilor ar trebui sa fie sa convinga oamenii ca au pentru ce sa vina la vot, nu sa inventeze alte definitii ale democratiei. fie ea si originala...

      Ștergere
    2. sa presupunem ca or sa mai fie unii( minoritari) care or sa-si opreasca votantii ca sa merga la vot ca nu le convine lor o chestie. sau ar dori sa faca un blat si sa-si invalideze voturile. pana la urma votul liber face parte din democratie.daca unii nu vor sa vina sa voteze e problema lor, dar sa nu se planga.
      faza cu insemnatul cu creta e o scuza jalnica.

      Ștergere
    3. eu cred ca cel mai corect este sa se introduca obligativitatea votului la persoanele cu domiciliul in Romania. Ca vor sau ca nu vor, sa se prezinte la urne si atunci e democratie si nu se mai poate interpreta nimic de nici o parte a baricadei.

      Ștergere
  5. Vreau să întorc toată slava lui Allah asupra a ceea ce folosește mama Alicia Radu în viața mea, numele meu este Yetty Sunarsih din Sandakan în Malaysia, eu sunt văduvă cu 3 copii, soțul meu a murit într-un accident de mașină și de atunci viața a devenit foarte nepoliticoasă pentru mine și pentru familia lui și am încercat să obțin un împrumut de la băncile de aici din Malaezia și mi sa refuzat și am dedus pentru că nu am nici o garanție și nu pot obține un împrumut de la bancă și sunt foarte trist
    în această zi, care a fost loială când am trecut prin internet, am văzut mărturia ROBBI cum a obținut împrumutul de la mama Alicia Radu și am contactat-o ​​să întrebe despre mamă și cât de adevărat este împrumutul de la mama Alicia Radu și ea mi-a spus că este adevărat și am contactat-o ​​pe Matcă Mama Alicia Radu și am solicitat împrumut și împrumut am fost procesată și aprobată și în 24 de ore am primit avertizarea mea de credit în contul meu și când mi-am verificat contul, împrumutul meu a fost intact și sunt foarte fericit și am jurat că orice companie care mi-a împrumutat împrumutul va da o descriere a companiei, așa că aș dori să folosesc acest mediu pentru a sfătui pe toți cei care au nevoie de un împrumut pentru a contacta pe Mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com) prin e-mailul meu: (stilltysunarsihs850@gmail.com) pentru informații și, de asemenea, prietena mea Annisa Barkarya prin e-mail ei :( robbi5868@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  6. We are project funder as well as financial lender,We have BG/SBLC, specifically for BUY/LEASE at a leasing price value Issuance by HSBC London and other 25 top AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. We also secure funding.

    Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.

    FOR LEASING OF BG/SBLC
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
    LEASING FEE = 4%+1%

    FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
    PRICE = 32%+1%
    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    Contact : Mr. Raymond Doison
    Contact Email: crusaderbroker.bgassurance@gmail.com
    skype:crusaderbroker.bgassurance@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Anna pe nume. Locuiesc în Statele Unite ale Americii, vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza toți solicitanții de împrumuturi să fie foarte atenți, deoarece există escrocilor peste tot. Acum câteva luni am fost îngrădit financiar și, din cauza disperării mele, am fost scamat de mai mulți creditori online. Aproape că am pierdut speranța până când un prieten de-al meu mi-a spus un creditor foarte fiabil, numit episcopul Elijah, care mi-a împrumutat un împrumut de 700.000 de dolari sub 72 de ore fără nici un stres. Dacă aveți nevoie de orice fel de împrumut, contactați-l acum prin: (bishopelijahloanfirm002@hotmail.com) SAU WhatsApp: +2349035555247 Folosesc acest mediu pentru a alerta toți solicitanții de împrumut din cauza dracului pe care l-am trecut în mâinile acei creditori fraudulosi. Și nu vreau nici măcar vrăjmașul meu să treacă printr-un astfel de iad pe care l-am trecut în mâinile acelor creditori online frauduloși. Vreau, de asemenea, să mă ajuți să transmită această informație altora care mai au nevoie de un împrumut odată ce ai de asemenea, primiți împrumutul de la Episcopul Ilie, mă rog ca Dumnezeu să-i dea o viață lungă.

    Dumnezeu să-l binecuvânteze pentru totdeauna.

    Anna Vegas

    RăspundețiȘtergere
  8. Instituții de credit de împrumut MĂ MÂNCUȚI CÂND NU ESTE NICI O SPERĂ (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Bună ziua tuturor celor de pe acest forum, eu sunt John Michael din SUA, nu-mi vine să cred că Dumnezeu nu există cu adevărat până când nu am fost răscumpărat și salvat de la robie financiară ... eram în criză financiară și trebuia să plătesc niște facturi. Am încercat să caut ajutor de la bănci, dar în niciun caz, am încercat, de asemenea, să căut ajutor de pe internet doar pentru a întâlni escroci care s-au prefacut creditor privat și au făcut bani cu suma de 15.000 $ și nu mi-au primit împrumutul, nu până când DUMNEZEU m-a prezentat dlui. Ilie printr-un prieten care a fost salvat de la o problemă financiară și i-a fost acordat un împrumut de 100.000,00 USD de către domnul Elijah, așa că i-am luat sfatul și am contactat instituțiile de credit împrumut, iar în termen de o săptămână mi-a fost acordat un împrumut de 250.000 USD. sfatul meu tuturor celor care caută un împrumut la o rată a dobânzii scăzută de 2%. Fac acest lucru pentru că sunt atât de fericit că sunt în afara robiei financiare și sunt din nou plin de bucurie și viața este ușoară, mulțumită DUMNEZEU și domnului Ilie. Puteți contacta instituțiile de credit împrumutate prin (loancreditinstitutions00@gmail.com) SAU WhatsApp: +393510483991

    RăspundețiȘtergere
  9. Instituții de credit de împrumut MĂ MÂNCUȚI CÂND NU ESTE NICI O SPERĂ (loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Bună ziua tuturor celor de pe acest forum, eu sunt John Michael din SUA, nu-mi vine să cred că Dumnezeu nu există cu adevărat până când nu am fost răscumpărat și salvat de la robie financiară ... eram în criză financiară și trebuia să plătesc niște facturi. Am încercat să caut ajutor de la bănci, dar în niciun caz, am încercat, de asemenea, să căut ajutor de pe internet doar pentru a întâlni escroci care s-au prefacut creditor privat și au făcut bani cu suma de 15.000 $ și nu mi-au primit împrumutul, nu până când DUMNEZEU m-a prezentat dlui. Ilie printr-un prieten care a fost salvat de la o problemă financiară și i-a fost acordat un împrumut de 100.000,00 USD de către domnul Elijah, așa că i-am luat sfatul și am contactat instituțiile de credit împrumut, iar în termen de o săptămână mi-a fost acordat un împrumut de 250.000 USD. sfatul meu tuturor celor care caută un împrumut la o rată a dobânzii scăzută de 2%. Fac acest lucru pentru că sunt atât de fericit că sunt în afara robiei financiare și sunt din nou plin de bucurie și viața este ușoară, mulțumită DUMNEZEU și domnului Ilie. Puteți contacta instituțiile de credit împrumutate prin (loancreditinstitutions00@gmail.com) SAU WhatsApp: +393510483991

    RăspundețiȘtergere
  10. AVANTAJ FINANCIAR

    Viața este într-adevăr Grace, sunt Daan Sophia în prezent în California SUA. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea cu privire la modul în care am primit un împrumut de 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o nouă afacere. Totul a început când mi-am pierdut casa și bunurile din cauza schiței bancare pe care am luat-o pentru a compensa unele facturi și unele nevoi personale. Am devenit atât de disperat și am început să caut fonduri cu orice mijloace. Din fericire pentru mine, am auzit un coleg de-al meu vorbind despre această companie, m-am interesat, deși mi-a fost frică să nu fiu înșelat, am fost obligat de situația mea și nu am avut de ales decât să cer sfatul prietenului meu cu privire la această companie și mi s-a dat numărul de contact, intrarea în contact cu ei m-a făcut să fiu sceptic din cauza experienței mele din trecut cu creditorii online, nu știam prea puțin această companie „Instituții de credit de împrumut. a fost un dar pentru mine și familia mea și întreaga lume a internetului, această companie a fost de mare ajutor pentru mine și unii dintre colegii mei și astăzi sunt un mândru proprietar de afaceri bine organizate, iar responsabilitățile sunt bine gestionate, toate datorită domnului Elijah de la (loancreditinstitutions00@gmail.com) .. Deci, dacă într-adevăr aveți cu adevărat nevoie de un împrumut fie pentru a vă extinde, fie pentru a vă înființa propria afacere sau în orice formă de dificultate financiară, vă sfătuiesc să-i oferiți domnului Ilie de la instituțiile de credit de împrumut posibilitatea de a vă ridica financiar în viața dvs. E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com SAU WhatsApp: +393510483991. Mulțumiri

    RăspundețiȘtergere
  11. Assalamualaikum

    Numele meu este Kartika Fitri (kartikafitri74@gmail.com) din Bogor (Indonezia), în timpul pandemiei Covid19, afacerea soțului meu era îndatorată pentru că nu putea ține pasul, așa că am căutat online cum pot obține un împrumut personal pentru că nu am garanții, am contactat mai multe împrumuturi ale companiei dar se dovedește a fi escrocherii și escrocherii după ce le-ați trimis bani, nu veți mai auzi de ele

    Așa că am văzut o postare de la Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) despre un împrumut de la Dangote Loan Company Prin e-mail: Dangotegrouploandepartment@gmail.com cu dobândă de împrumut de 2%, așa că i-am contactat în urma procedurii lor și am primit împrumutul meu 500.000.000,00 IDR ( 500 de milioane) a fost aprobat și transferat către noi

    Vreau să mulțumesc Dangote Loan Company și Mahammad Ismali și vă mulțumesc pentru totdeauna, sfatul meu pentru oricine citește acest lucru nu vă mai pierde timpul în căutarea de împrumuturi în cazul în care contactați Dangote Loan Company și jur cu viața mea că sunt reale și legitim

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună prieteni!!! Numele meu este Abdur Razzaq. Vreau să depun mărturia despre împrumutătorul bun care mi-a arătat lumină după ce a fost înșelat de 3 împrumutători internaționali diferiți, toți promit să-mi acorde un împrumut după ce m-au făcut să plătesc o mulțime de taxe care nu produc nimic și s-au ridicat la nici un rezultat pozitiv. Mi-am pierdut banii câștigați din greu și au fost în total 6.560 USD. Într-o zi, în timp ce navigau pe internet, arătam frustrat când am dat peste o femeie care a fost înșelată și, în cele din urmă, a fost legată de o companie de împrumut legitimă numită Instituții de credit de împrumut și e-mail: EMAIL: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    adăugați-ne la ce este aplicația: +393510483991
    unde a primit în cele din urmă împrumutul, așa că am decis să contactez aceeași companie de împrumut și apoi le-am spus povestea mea despre cum am fost înșelat de 3 împrumutători diferiți care nu au făcut altceva decât să-mi dea curs mai multă durere. Îi explic companiei prin poștă și tot ce mi-au spus a fost să nu mai plâng pentru că voi primi împrumutul în compania lor și, de asemenea, am făcut alegerea corectă de a le contacta. Am completat formularul de cerere de împrumut și am procedat cu tot ceea ce mi s-a cerut și, spre șocul meu, mi-a fost acordată o sumă de împrumut de 80.000,00 dolari de către această mare instituție de credit pentru împrumut de companie administrată de domnul Ilie, un om care se teme de Dumnezeu și aici sunt astăzi fericit pentru că această companie mi-a acordat un împrumut, așa că am făcut un jurământ pentru mine că voi continua să depun mărturie pe internet despre modul în care mi-am luat împrumutul. Ai nevoie urgent de un împrumut? contactați cu amabilitate și rapid această companie excelentă acum pentru împrumutul dvs. prin e-mail: loancreditinstitutions00@yahoo.com el este amabil.
    rămân Abdur Razzaq

    RăspundețiȘtergere
  13. TREBUIE CITIT: CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE 275.000,00 USD DE LA ACEASTA MARE COMPANIE NUMITĂ Instituții de credit pentru împrumut

    Bună ziua tuturor din întreaga lume, sunt Abdur Raheem, din Egipt, orașul Cairo. Sunt mamă singură a doi copii și eram blocat într-o situație financiară și trebuia să mă refinanțez și să-mi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private, cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul, nu cădea pradă acelor înșelători de acolo care le numesc creditori de bani, toți sunt escroci, tot ce vor sunt banii tăi și nu veți mai auzi de ei, mi l-au făcut de patru ori înainte de a fi prezentat instituțiilor de credit pentru împrumuturi, cea mai interesantă parte este că împrumutul meu mi-a fost transferat în 48 de ore, așa că vă sfătuiesc să contactați împrumutul de credit Instituțiile, dacă sunteți interesat să obțineți împrumuturi și sunteți sigur că le puteți rambursa la timp, le puteți contacta prin numărul WhatsApp: +393510483991
    E-mail: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Fără verificare de credit, fără semnatar cu o rată a dobânzii de doar 2% și planuri mai bune de rambursare și program, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la obținerea unui împrumut fără garanție, atunci contactați instituțiile de credit de împrumut astăzi pentru împrumut

    Ei oferă tot felul de categorii de împrumut pe care ei

    Împrumut pe termen scurt (1_10 ani)
    Împrumut pe termen lung (20_30 de ani)

    Oferă împrumuturi de genul

    * Împrumuturi pentru achiziționarea de proprietăți Împrumut la domiciliu ............., Împrumut pentru afaceri ........
    Împrumut de consolidare a datoriilor ....... Împrumut pentru studenți .........., Împrumut de înființare a afacerii
    Împrumut de afaceri ......., Împrumut de companie .............. Împrumut ipotecar
    împrumut pentru construcții ..... împrumut auto ........ împrumut hotelier .... împrumuturi personale..împrumuturi imobiliare etc.

    E-mail .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Număr WhatsApp: +393510483991
    Când vine vorba de criză financiară și trebuie să fii liber de criza financiară, atunci instituțiile de credit pentru împrumuturi sunt locul potrivit, te rog, spune-le doar că Abdur Raheem îți va conduce Norocul ....

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog